ویپ ایران

ویپ ایران

ویپ ایران

ویپ ایران

ویپ ایران

ویپ ایران

کلمات کلیدی

خلاصه کتاب تحول در نظریه های روابط بین الملل

حمیرا مشیرزاده

دانلود اتوکد نقشه سازه

پاورپوینت اختلالات دوقطبی بر اساس dsm-v.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

پرسشنامه خودپنداره ریاضی (صالح صدق پور و همکاران

چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق ازدواج و طلاق .

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت اسلاید در مورد جزیره قشم

پاورپوینت تحلیل فرودگاه دالاس واشنگتن

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پروژه فرایند تولید قند و شکر از چغندر قند

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری CBT برای اختلالات جنسی

مبانی نظری متغیر پرخاشگری

پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه

تکنیک حل مساله

آموزش نرم افزار GeneRunner

نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی

نقش و وظایف مهندس ناظر بر اساس شرایط عمومی پیمان

آبپاش قطره ای گلدان پک 2عددی.

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

تحقیق در مورد رادیوتراپی (پرتو درمانی) .

فلزی

جزییات اجرایی سایبان متراژ 20 در 10 .

جزییات اجرایی آلاچیق .

عیب یابی خودروهای انژکتوری .

آشنایی با سنسورهای خودروهای انژکتوری .

دانلود تحقیق Center چیست؟ .

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است


ترجمه مقاله گیرنده متابوتروپیک گلوتامات، فیزیولوژی، فارماکولوژی، و بیماری

دید کلی :
ترجمه مقاله گیرنده متابوتروپیک گلوتامات، فیزیولوژی، فارماکولوژی، و بیماری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی

توضیحات کامل :

ترجمه مقاله گیرنده متابوتروپیک گلوتامات، فیزیولوژی، فارماکولوژی، و بیماری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی



چکیده

گیرنده های متابوتروپیک گلوتامات (mGluRs) خانواده گیرنده پروتئین همراه CG- هستند که در تعدیل انتقال سیناپسی و تحریک پذیری عصبی در سراسر سیستم عصبی مرکزی شرکت میکنند. mGluRs در یک دامنه بزرگ خارج سلولی به گلوتامات متصل میشود و سیگنال را از طریق گیرنده پروتئین به شریکهای سیگنالینگ درون سلولی انتقال میدهد. پیشرفت زیادی در تعیین مکانیسم هایی که بوسیله mGluRs فعال می شوند پروتئینی که با آنها تعامل میکند و و لیگاندهای orthosteric و آلوستریک که می تواند فعالیت گیرنده را تعدیل کند، صورت گرفته است. بیان گسترده mGluRs باعث میشود این گیرنده ها به خصوص برای اهداف دارویی جالب باشند و مطالعات اخیر به کاربرد درمانی لیگاندهای mGluR در اختلالات عصبی و روانی مانند بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون، اضطراب، افسردگی و اسکیزوفرنی اعتبار میبخشند.


Abstract


The metabotropic glutamate receptors (mGluRs) are family C G-protein-coupled receptors that participate in the modulation of synaptic transmission and neuronal excitability throughout the central nervous system. The mGluRs bind glutamate within a large extracellular domain and transmit signals through the receptor protein to intracellular signaling partners. A great deal of progress has been made in determining the mechanisms by which mGluRs are activated, proteins with which they interact, and orthosteric and allosteric ligands that can modulate receptor activity. The widespread expression of mGluRs makes these receptors particularly attractive drug targets, and recent studies continue to validate the therapeutic utility of mGluR ligands in neurological and psychiatric disorders such as Alzheimer’s disease, Parkinson’s disease, anxiety, depression, and schizophrenia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۰
رضا امین پور


پروپوزال مقایسه حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی

دید کلی :
پروپوزال مقایسه حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات کامل :

پروپوزال مقایسه حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله:

 

اصطلاح نارسا نویسی1، به اختلالی در زبان نوشتاری اطلاق می شود که به جنبه های مکانیکی و فنی مهارت نوشتن توجه دارد. این اختلال خود را به شکل بدخطی در کودکان دارای هوش متوسط که نارسایی عصبی مشخصی ندارند یا دارای نقص های آشکار ادراکی حرکتی نیستند، نشان می دهد]1[. دانش آموز نارسانویس با وجود هوش بهنجار، عملا نمی تواند با کلاس همراه گردد. به همین جهت اغلب این افراد را به منزله ی فرد عقب مانده، تنبل یا بی انگیزه می پندارند و از لحاظ احساسی و ارزشی آنان را طرد می نمایند که این خود به مرور زمان زمینه را برای دگرگونی های رفتاری  هیجانی در آن ها فراهم می آورد]2[. چرا که از طرفی اضطراب آن ها در مقابل تقاضاهایی که زبان نوشتاری ایجاب می کند، افزایش می یابد و پس از شکست های مستمر و یأس ناشی از نارسا نویسی، دچار احساس شرم و تحقیر می شوند که با گذشت زمان این احسا س ها عمیق تر می گردد؛ به گونه ای که در بزرگسالی احساس خشم، اضطراب، افسردگی و عزت نفس پایین نشان می دهد ]2[.


1 - dysgraphia

فرضیه ها:

  1. بین حساسیت اضطرابی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی تفاوت معنی داری وجود دارد.  
  2. بین عملکرد شناختی در دانش آموزان با و بدون نارسانویسی تفاوت معنی داری وجود دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۰
رضا امین پور


مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی

دید کلی :
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات کامل :

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 36 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 2014 به قبل و بخش پیشینه از 2011 به قبل

- شامل 30 صفحه متن و 6 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

تعریف
اهمیت هوش هیجانی
تاریخچه هوش هیجانی 
سابقه نظری مفهوم هوش هیجانی
دیدگاه توانایی (پردازش اطلاعات)
دیدگاه مختلط
هوش هیجانی از نقطه‌نظر گلمن
آگاهی از هیجانات خود
کنترل هیجانات
خود انگیختگی
تشخیص هیجانات در دیگران
کنترل روابط
هوش هیجانی از نقطه نظر بار ـ آن
عوامل مؤثر در هوش هیجانی
پیشینه پژوهش
فهرست منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

گلمن  برای طرح هوش هیجانی مدیون دانشمندان زیادی است که با ارائه تحقیقات خویش، راه را برای کتاب هوش هیجانی هموار کرده اند. سال های زیادی بر روان شناسی حاکم بود که مهم ترین استعداد افراد را بهره ی هوشی یا هوش بهر می نامیدند و با همین استعداد، پذیرش و گزینش کارمندان را انجام می دادند که افراد، یا باهوش هستند یا نیستند و به هر حال، چنین متولد شده اند و کار زیادی برای آن ها نمی توان انجام داد. این طرز تفکر در جامعه آن زمان - که گاردنر آن را دوران تفکر هوش بهری می نامد- نیز نفوذ کرده بود. گاردنر هوش شخصی را به عنوان یکی از زیر مجموعه های فرعی هوش معرفی می کند (گلمن، 2000، ترجمه-ی پارسا، 1389). 

پیشینه تحقیقات

مایر، سالووی و کاروسو  (2002) بیان کردند که اکثر افراد باهوش هیجانی مواجهه موفق تری دارند، چراکه آنها با دقت حالات هیجانی را درک و ابراز می کنند و می دانند چگونه و چه وقت احساساتشان را بیان کنند و می توانند به گونه ای برآمد حالات خلقی شان را تنظیم کنند. برهمین مقیاس بار- آن (2005) نیز پیشنهاد داد که کنترل استرس و توانایی انطباقی عنصر اصلی هوش هیجانی در عمل به غلط هوش هیجانی به شمار می رود. به عبارت دیگر انطباق ممکن است مانند هوش هیجانی در عمل تسلط بر هیجانات رشد هیجانی و تمایز شناختی و هیجانی تصور شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۹
رضا امین پور


ترجمه مقاله شناسایی سیستم دومین- بسامد یک هلیکوپتر مبتنی بر الگوریتم ژنتیکی

دید کلی :
ترجمه مقاله شناسایی سیستم دومین بسامد یک هلیکوپتر مبتنی بر الگوریتم ژنتیکی در 20 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

توضیحات کامل :

ترجمه مقاله شناسایی سیستم دومین- بسامد یک هلیکوپتر مبتنی بر الگوریتم ژنتیکی در 20 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

عنوان فارسی :

شناسایی سیستم دومین- بسامد یک هلیکوپتر مبتنی بر الگوریتم ژنتیکی

عنوان انگلیسی :

Frequency-Domain System Identification of an Unmanned Helicopter Based on an Adaptive Genetic Algorithm

تعداد صفحات فارسی : 20 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y2145

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y2145.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 24 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده

این مقاله یک روش شناسایی دومین- بسامد را برای یک هلیکوپتر بدون سرنشین (UH) مبتنی بر الگوریتم ژنتیکی سازگار (AGA) را ارائه میدهد. با استفاده از یک میکرو راهنمایی ساخت میهن، ناوبری و سیستم کنترل (MGNCS)، داده ها پیرامون دروندادها (سیگنالهای کنترل سرو) و بروندادها (حالات UH) ثبت میشوند.پس از پیش پردازش داده ها، مدل وضعیت آنگاه در دومین زمانی و دومین بسامد در مقایسه با روش حداقل مربعات (LS) آنالیز میشود.هاورینگ خودکار به طور موفقیت آمیزی بر مبنای متعادل کننده ها کسب میشود.نتایج شبیه سازی و آزمایشی ،اثر بخشی و برتری روش شناسایی را نشان میدهد.

عبارات شاخص- الگوریتم ژنتیکی سازگار (AGA)، حداقل مربعات (LS)، شناسایی سیستم، هلیکوپتر بدون سرنشین (UH).





Abstract

This paper presents a frequency-domain identifi- cation method for an unmanned helicopter (UH) based on an adaptive genetic algorithm (AGA). By using a homemade micro- guidance, navigation, and control system (MGNCS), data regard- ing the inputs (control signals of servos) and outputs (states of the UH) are recorded. After data preprocessing, the attitude model of the UH is identified by employing the AGA. The identified model is then analyzed in the time domain and the frequency domain in comparison with the least squares (LS) method. Control com- pensators are designed based on the identified model. Automatic hovering is successfully achieved based on the compensators. Sim- ulationandexperimentalresultsdemonstratetheeffectivenessand superiority of this identification method.

Index Terms—Adaptive genetic algorithm (AGA), least squares (LS), system identification, unmanned helicopter (UH).





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۸
رضا امین پور


پکیج (پروتکل) درمانی آموزشی مثبت اندیشی

دید کلی :
پکیج (پروتکل) درمانی آموزشی مثبت اندیشی در 47 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات کامل :

پکیج (پروتکل) درمانی آموزشی مثبت اندیشی در 47 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات ابتدایی

آماده سازی در 8 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  47   صفحه (فونت B lotus)

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

دارای رفرنس معتبر و به شیوه   APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

مقدمه
تاریخچه روانشناسی مثبت
تعاریف مثبت اندیشی
مفاهیم روانشناسی مثبت گرا
شادکامی در نظریه سلیگمن
سه قدم به سوی تفکر مثبت
عواطف و خلاقیت
عواطف مثبت
مثبت اندیشی از دیدگاه روانشناسان
مثبت اندیشی از نظر جامعه شناسی
مثبت اندیشی در نظریه های روانشناسان و پژوهشگران غربی
رابطه مثبت اندیشی و سلامت
شرح جلسات آموزشی
جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
منبع

 

نمونه جلسات که در این پروتکل وجود دارد

 

جلسه اول


اهداف جلسه: تشریح چگونگی انجام کار، علت انتخاب افراد، آشنایی با مفهوم مثبت اندیشی، آشنایی با گروه و مقررات حاکم بر آن
شرح جلسه: از داوطلبان می خواهم که خودشان را معرفی نمایند. به اعضای شرکت کننده گفته می شود که به تعداد 8 جلسه 5/1 ساعته به اهداف گروه پایبند باشند. از جمله این اهداف می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- کلیه مباحث مطرح شده در جلسات گروهی محرمانه است و اعضا اخلاقاً متعهد می شوند مباحث مطرح شده در گروه را به خارج از جلسات گروه انتقال ندهند.
- لازم است که همه اعضا در بحث های گروهی فعالانه شرکت کنند.
- چنانچه مسأله و سؤالی برای آنان در گروه پیش می آید بدون ترس از دیگران مطرح نمایند.
- لازم است همه اعضای گروه به دقت به مباحث گروه گوش نمایند و در صورت لزوم بازخورد نشان دهند.
- بهتر است همه اعضای گروه در تصمیمات گروه مشارکت داشته باشند.
- حضور به موقع و منظم در جلسات گروه.
پس از بیان اهداف و مقررات گروه، اعضا به 3 گروه 5 نفره تقسیم می شوند و درخواست می گردد که شخصی را به عنوان نماینده گروه انتخاب نمایند. به دنبال مراحل فوق، مثبت اندیشی را براساس کتاب سوزان کوئیلیام برای آنان تعریف می نمایم و حدود 10 دقیقه فرصت داده می شود تا با هم مشورت نموده و مثال هایی را در راستای تعریف ارائه کنند. با اشاره به پایان وقت جلسه از یکی از شرکت کنندگان درخواست گردید که مطالب مطرح شده را جمع بندی نماید.
تکلیف: در پایان به شرکت کنندگان گفته شد که انتظارات خود را با توجه به مباحث مطرح شده جهت شرکت در گروه برای جلسه بعدی تعیین نمایند و نمودهایی از افکار مثبت و منفی غیر از آنچه در گروه گفته شد برای نوبت بعدی آماده نمایند.

 

چرا اعتماد به ما ؟
وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۸
رضا امین پور


پاورپوینت بیمارستان همراه نمونه موردی داخلی (درمانگاه بیمارستان لقمان الدوله ادهم , بیمارستان کودکان قدس قزوین , بیمارستان 46 تختخوابی تاکستان)

دید کلی :
پاورپوینت بیمارستان همراه نمونه موردی داخلی (درمانگاه بیمارستان لقمان الدوله ادهم بیمارستان کودکان قدس قزوین بیمارستان 46 تختخوابی تاکستان) در 114 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

توضیحات کامل :

پاورپوینت  بیمارستان همراه نمونه موردی داخلی (درمانگاه بیمارستان لقمان الدوله ادهم , بیمارستان کودکان قدس قزوین , بیمارستان 46 تختخوابی تاکستان) در 114 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست:

مقدمه

فصل اول:      


کلیات و جزییات درمانگاه وپلی کلینیک

تعریف درمانگاه

انواع درمانگاه

تفاوت درمانگاه و اورژانس
رابطه درمانگاه و بیمارستان
دیاگرام رابطه درمانگاه و بیمارستان
رابطه سه نقطه اصلی بیمارستان
انواع مراکز ارائه خدمات درمانی سرپایی
مقایسه درمانگاههای مستقل و بیمارستانی

انواع کلینیک های درمانگاهی
کلینیک مغز و اعصاب
کلینیک گوش و حلق و بینی
کلینیک ارتوپدی
کلینیک قلب
کلینیک چشم پزشکی
کلینیک کودکان
کلینیک زنان و زایمان
تجهیزات ثابت درمانگاه
سیرکولاسیون بیمار
بیماران مراجعه کننده به درمانگاه

فصل دوم :


درمانگاه و فضاهای درمانگاه
تقسیم بندی فضاهای درمانگاه
روابط عملکردی درمانگاه

جدول مقایسه سیستم ادغام و سیستم تفکیک مصاحبه و معاینه
سیرکولاسیون داخلی کلینیک های تیپ
امکانات مختلف سیرکولاسیون داخلی
فضاهای کلینیکی تخصصی
کلینیک افتالمیک ( چشم پزشکی )
بخشهای کلینیک افتالمیک ( چشم پزشکی )
کلینیک دندان پزشکی
بخشهای کلینیک دندان پزشکی
کلینیک گوش و حلق وبینی
بخشهای کلینیک گوش و حلق وبینی
مسیریابی
بخش جراحی (با یک اتاق عمل)
اتاقهای جراحی اصلی – ظوابط بخش جراحی
اتاق بیهوشی
اتاق ترخیص بیهوشی
اتاق شستشو
فضاهای مکمل
اتاق نوار قلب
اتاق نوار مغز
تزریقات
پانسمان
داروخانه
فضاهای پشتیبانی
سیستم انتظارها
پذیرش
بایگانی
صندوق
سرویس های بهداشتی
انبار ها
اتاق نظافت
پرستاری
فضاهای ارتباطی


فصل سوم:


اورژانس و آزمایشگاه

دیاگرام بخشهای اورژانس

روابط عملکردی اورژانس


فصل چهارم:


بررسی نمونه های موجود

درمانگاه بیمارستان لقمان الدوله ادهم

ملاحظات فضایی

پلان بخشها

واحد مصاحبه ومعاینه

تحلیل بیمارستان لقمان الدوله ادهم


بررسی نمونه آزمایشگاه : 

پلان برداشت شده آزمایشگاه خاتم

سیرکولاسیون بیمار و کادر


بررسی نمونه موردی خارجی:


بیمارستان کودکان آلبرتا

تحلیل بنا

سیرکلاسیون داخلی


تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان قدس قزوین:


کروکی بخش اورژانس بیمارستان کودکان قدس
پلان زیرزمین وآزمایشگاه
پلان طبقه همکف و اورژانس
پلان طبقه اول و درمانگاه
نقد و بررسی بیمارستان کودکان قدس قزوین پلی کلینیک طالقانی
قسمت تشخیصی (زیرزمین)
قسمت درمانی
قسمت بهداشتی (طبقه سوم)
پلان طبقه زیرزمین – پلان طبقه اول
نقد و بررسی

تحلیل و بررسی بیمارستان 46 تختخوابی تاکستان:

پلان موقعیت
پلان طبقه همکف
دیاگرام طبقه همکف
پلان اورژانس
دیاگرام اورژانس
پلان درمانگاه
دیاگرام درمانگاه
پلان رادیولوژی
دیاگرام رادیولوژی
پلان آزمایشگاه
پلان اداری
دیاگرام اداری
پلان ودیاگرام آشپزخانه
طبقه اول وبخش جراحی
طبقه دوم و بخش بستری داخلی وجراحی
طبقه سوم وبخش بستری زنان وکودکان –مراقبت ویژه
نقد و بررسی
منابع و مآخذ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۷
رضا امین پور


شرح حال و مصاحبه بالینی بیمار از نمونه واقعی با تفسیر دو آزمون mmpi و بندر گشتالت

دید کلی :
شرح حال و مصاحبه بالینی بیمار از نمونه واقعی با تفسیر دو آزمون mmpi و بندر گشتالت در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات کامل :

شرح حال و مصاحبه بالینی بیمار از نمونه واقعی با تفسیر دو آزمون mmpi و بندر گشتالت در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

فرم شرح حال بیمار روانی
اطلاعات مربوط به هویت بیمار
شکایت عمده (اصلی) / علت مراجعه (cc)
تاریخچه بیماری فعلی (HPI)
اختلالات روانپزشکی و طبی قبلی
تاریخچه شخصی بیمار(PH)
تاریخچه خانوادگی (FH)
درمان دارویی / داروهای در حال مصرف
معاینه وضعیت روانی
تفسیر پروفایل “MMPI”
تفسیر تست بندر 

 

 

خلاصه ای از توضیحات فایل

مصاحبه تشخیصی                                                            دارد

شرح حال بیمار (تاریخچه شخصی و خانوادگی و ......):     دارد 

تفسیر:                                                                               دارد

 

 

توجه : گزارش نمونه واقعی آزمون های روانشناسی، شامل خودِ پرسشنامه و کارت های آزمون و پاسخ آزمون دهنده به سوالات پرسشنامه نمی باشد .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۶
رضا امین پور

فایل آموزش کامل برنامه نویسی دستگاه تراش cnc با کنترلر SINUMERIK

دید کلی :
فایل آموزش کامل برنامه نویسی دستگاه تراش cnc با کنترلر SINUMERIK در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات کامل :

فایل آموزش کامل برنامه نویسی دستگاه تراش cnc با کنترلر SINUMERIK در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت doc

 

در این فایل آموزشی تمامی G کدها و M کدها و سیکل ها و پارامترهای دستگاه تراش با کنترلر زیمنس به طور کامل آموزش داده شده است . بهترین و کامل ترین مرجع کدنویسی است که برای برنامه نویسان سی ان سی کار و دانشجویان ساخت و تولید بسیار مفید است .

 

فهرست :

 

فهرست G کدها
فرمان های پارامتری تراشکاری
سیکل های کاری دستگاه تراش با کنترلرهای SINUMERIK801/ 802S / 802C /802 SE
سیکل های کاری دستگاه تراش با کنترلرهای SINUMERIK 802D / 810 /840D
لیست M کدها (کدهای کمکی)
انواع برنامه
معرفی وآموزش کامل G کدها ی دستگاه تراش
آموزش کامل فرمان های پارامتری تراشکاری
آموزش کامل سیکل های کاری دستگاه تراش با کنترلرهای SINUMERIK 802D / 810 /840D

 

...


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۵
رضا امین پور


پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی

دانلود پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر حس تعلق مکانی


پرسشنامه استاندارد حس تعلق مکانی:

 از اعتبار صوری ، به منظور بررسی اعتبار ابزار اندازه گیری تحقیق(پرسشنامه و سئوالات راهنمای بحث گروهی متمرکز) از طریق مراجعه به متخصصان(اساتید و تعدادی از کارشناسان علوم  اجتماعی) بهره گرفته شده است.

 

 

 

40 سوال در طیف لیکرت همراه با روایی و پایایی معتبر

کاملاً موافقم    موافقم    نظری ندارم    مخالفم    کاملاً مخالفم

 

 

 

برای سنجش پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ استفاده کردیم. نتایج بدست آمده همبستگی داشته و پایایی ابزار سنجش مورد تایید قرار گرفت(

 

 

متغیرهای تحقیق(که به صورت طیف لیکرت بررسی شده اند)    میزان آلفا برای هر متغیر
حس تعلق مکانی    853/0
سرمایه اجتماعی    856/0
ویژگی های فضایی و کالبدی    888/0

 

 

 


 

7000 تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۹
رضا امین پور


پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 54
حجم 83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آرام سازی

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی

پیوست

کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب

کار برگ پایش افکار اتوماتیک

کاربرگ مقابله با افکار خود آیند

کاربرگ بازسازی شناختی

کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی

کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کاربرگ درجه بندی موقعیت ها

کاربرگ پایش افکار اتوماتیک

منابع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

1. ایجاد ارتباط

۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی

٣. آموزش روانی

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی

۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی

مروری بر جلسه

هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.

1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط

اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.

۲. ارزیابی

این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.

برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم

٢. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم

٣. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است

0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید

اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.

وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟

٢. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟

٣. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟

۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟

۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟

۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۲
رضا امین پور